TISCALI CALL
OTÁZKY A ODPOVĚDI

1Co je vlastně TISCALI CALL?
TISCALI CALL je výhodná služba od TISCALI, která pomocí Pevné volby operátora poskytuje uživatelům úsporu na telefonních poplatcích pro všechny typy odchozích hlasových volání (volání místní, meziměstská, mezinárodní, do mobilních sítí), ale i pro volání na internet.

2Pro koho je služba TISCALI CALL vhodná?
Služba TISCALI CALL je určena všem domácnostem a drobným podnikatelům. Internetová volání jsou výhodná především pro uživatele připojující se často přes den (ve špičce) na kratší dobu.

3Jak TISCALI CALL funguje?
Použití služby TISCALI CALL je velice jednoduché. Služba funguje na principu Pevné volby operátora, takže se pro vás při volání nic nezmění. Nastavení služby provedeme my společně s Telefónicou O2. Vy už pak budete pouze volat levněji.

4Co je to Pevná volba operátora?
Pevná volba operátora (předvolba operátora) umožňuje výběr operátora, přes kterého budete volat. Tato předvolba je nastavena přímo na telekomunikační ústředně poskytovatele přístupu (Telefónica O2) a všechny odchozí hovory jsou pak automaticky směrovány do sítě alternativního operátora (TISCALI). Na způsobu volání se tedy nic nezmění.

5Kolik mohu se službou TISCALI CALL ušetřit?
TISCALI CALL nabízí výhodné ceny pro všechny typy volání. Ušetřit můžete až 43 %. Při volání do zahraničí pak můžete volat za méně než polovinu.

6Musím si nechat linku od společnosti Telefónica O2?
Ano. Telefónica O2 je i nadále vlastníkem telekomunikační sítě. Společnost TISCALI si pronajímá jeho kapacitu. Přes Telefónicu O2 jdou nadále všechny příchozí hovory. Díky tomu se také nezmění vaše telefonní číslo.

7Jaký musím mít tarif od společnosti Telefónica O2, abych mohl využívat TISCALI CALL?
Je potřeba, abyste měl(a) jiný tarif než Telefon Mini. Pokud si nejste jisti, jaký tarif u své telefonní linky využíváte, stačí se podívat na měsíční vyúčtování od společnosti Telefónica O2.

8Zůstane mi moje současné telefonní číslo?
Ano, vaše současné telefonní číslo se nezmění.

9Změní se způsob volání při používání služby TISCALI CALL?
Ne. Na způsobu volání se nic nezmění.

10Budu vám platit nějaké měsíční paušály za používání služby TISCALI CALL?
Ne. Za používání služby TISCALI CALL nám žádné měsíční paušály neplatíte. Zaplatíte nám pouze za uskutečněná odchozí volání

11Budu muset i nadále platit měsíční paušál společnosti Telefónica O2?
Ano.

12Kolik stojí zřízení služby TISCALI CALL?
Jednorázový aktivační poplatek za nastavení pevné volby operátora na ústředně společnosti Telefónica O2 pro jedno účastnické číslo je 250 Kč bez DPH (294,50 vč. DPH). Aktivační poplatek vám bude vyúčtován za první měsíc využívání služby. Poplatek neplatíte, pokud smlouvu sami vytisknete, vyplníte a podepsanou pošlete na adresu Zákaznického centra Tiscali.

13Existuje nějaká minimální částka, kterou musím každý měsíc provolat?
Ne. U nás nejste žádnou minimální provolanou částkou vázáni. Platíte pouze za to, co skutečně provoláte.

15Jak je služba účtována?
Cena volání do zahraničí je zpoplatňována po vteřinách. Minimální délka volání je 1 minuta. U meziměstského volání a volání do mobilních sítí je minimální délka volání 1 minuta, pak je zpoplatňováno každých 30 vteřin. U místního volání je minimální délka 2 minuty, poté je zpoplatňována každá minuta.

16Zvýhodňuje TISCALI CALL pouze volání nebo i připojení k internetu?
TISCALI CALL zvýhodňuje jak volání, tak i připojení k internetu. To je výhodné především pro krátká připojení ve špičce. Ceny za připojení k internetu naleznete zde.

17Co musím udělat, pokud chci využívat výhodné připojení k internetu ve špičce?
Pro využití služby TISCALI CALL také pro internetová volání je třeba mít registrovaný účet u TISCALI pro vytáčené připojení k internetu. Pokud u nás ještě nemáte registrovaný účet, můžete si jej zdarma zřídit zde .

18Mohu používat také tarif Internet 2002 pro připojení k internetu?
Ano, můžete. Nejlépe přes přístupové číslo 1022 971 100 811.

19Co se pro mě změní, když nyní používám jiného poskytovatele pro vytáčené připojení k internetu po aktivaci služby TISCALI CALL?
V případě, že chcete i nadále používat jiného poskytovatele připojení k internetu než TISCALI, musíte si ve vašem počítači před telefonní číslo vašeho poskytovatele nastavit předvolbu 1022. Podrobný návod naleznete zde.

20Mohu službu použít i na ISDN?
Ano, TISCALI CALL lze používat na přípojce ISDN i na klasickém telefonu.

21Podporuje služba TISCALI CALL u ISDN spojování kanálů?
Ano. Využití spojených kanálů je možné, rychlost připojení je poté 128 kbit/s. Cena za připojení je v tomto případě dvojnásobná.

24Jak mohu službu získat?
TISCALI CALL si objednejte zde .

Zajímá vás něco dalšího? Napište nám na adresu info@ts-voice.cz.

Předchozí stránkaZpět
Objednat