TISCALI CALL
PŘEDPOKLADY ZŘÍZENÍ

Co je potřeba ke zřízení služby TISCALI CALL?

  • chuť ušetřit finanční prostředky za telefonní poplatky
  • vlastnit pevnou linku (např. od společnosti Telefónica O2 s jiným programem než Telefon Mini
  • zaplatit aktivační poplatek ve výši 250 Kč (poplatek neplatíte, pokud smlouvu sami vytisknete, vyplníte a podepsanou pošlete na adresu Zákaznického centra Tiscali)
  • uzavřít Smlouvu s TISCALI (Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce)
  • registrovat si účet u TISCALI pro vytáčené připojení k internetu - platí pouze v případě, že chcete TISCALI CALL využívat také pro volání do sítě internet

To je všechno. Je to jednoduché. Vše ostatní zajistí TISCALI ve spolupráci s poskytovatelem přístupu (Telefónicou O2). TISCALI za vás zažádá o zřízení směrování vašich hovorů do své telekomunikační sítě.

Službu vám zaktivujeme do 9 pracovních dnů od okamžiku doručení podepsané Smlouvy zpátky na naši adresu. Pak už budete volat levněji. Budete volat s TISCALI.

Svůj účet můžete navíc zdarma sledovat on-line na internetu (ukázka zde). Přístup k detailnímu účtu na internetu je pro ochranu vašich údajů realizován přes vaše uživatelské jméno a heslo. Uživatelské jméno je generováno a zaznamenáno přímo do Smlouvy, heslo pak obdržíte s ohledem na bezpečnost společně s informací o aktivaci služby.

Předchozí stránkaZpět
Objednat