TISCALI CALL 1003
OTÁZKY A ODPOVĚDI

1Co je vlastně TISCALI CALL 1003?
TISCALI CALL 1003 je výhodná služba od TISCALI, která vám umožní levnější volání (volání místní, meziměstská, mezinárodní, do mobilních sítí), ale i připojení k internetu.

2Pro koho je služba TISCALI CALL 1003 vhodná?
Služba TISCALI CALL 1003 je určena všem domácnostem a drobným podnikatelům. Internetová volání jsou výhodná především pro uživatele připojující se často přes den (ve špičce) na kratší dobu.

3Jak TISCALI CALL 1003 funguje?
Použití služby TISCALI CALL 1003 je snadné. Před každým voláním z vaší telefonní linky stačí vytočit předvolbu 1003. Tak budete směrováni do naší sítě a budete volat levněji.

4Kolik mohu se službou TISCALI CALL 1003 ušetřit?
TISCALI CALL 1003 nabízí výhodné ceny pro všechny typy volání. Ušetřit můžete až 43 %. Při volání do zahraničí pak můžete volat za méně než polovinu.

5Musím si nechat linku od společnosti Telefónica O2?
Ano. Telefónica O2 je i nadále vlastníkem telekomunikační sítě. Společnost TISCALI si pronajímá jeho kapacitu. Přes Telefónicu O2 jdou nadále všechny příchozí hovory. Díky tomu se také nezmění vaše telefonní číslo.

6Jaký musím mít tarif od společnosti Telefónica O2, abych mohl využívat TISCALI CALL 1003?
Je potřeba, abyste měl(a) jiný tarif než Telefon Mini. Pokud si nejste jisti, jaký tarif u své telefonní linky využíváte, stačí se podívat na měsíční vyúčtování od společnosti Telefónica O2.

7Zůstane mi moje současné telefonní číslo?
Ano, vaše současné telefonní číslo se nezmění.

8Změní se způsob volání při používání služby TISCALI CALL 1003?
Ano. Je potřeba, abyste před každým odchozím hovorem vytočil(a) předvolbu 1003. Díky tomu pak budete volat levněji.

9Budu vám platit nějaké měsíční paušály za používání TISCALI CALL 1003?
Ne. Za používání služby TISCALI CALL 1003 nám žádné měsíční paušály neplatíte. Zaplatíte nám pouze za uskutečněná odchozí volání.

10Budu muset i nadále platit měsíční paušál společnosti Telefónica O2?
Ano.

11Kolik stojí zřízení služby TISCALI CALL 1003?
Zřízení služby TISCALI CALL 1003 je zdarma.

12Existuje nějaká minimální částka, kterou musím každý měsíc provolat?
Ne. U nás nejste žádnou minimální provolanou částkou vázáni. Platíte pouze za to, co skutečně provoláte.

13Jak je služba účtována?
Místní, dálková a internetová volání jsou po prvních dvou minutách účtována v intervalu jedné minuty. Volání do mobilních sítí jsou po první minutě účtována v intervalu 0,5 minuty. Mezinárodní volání jsou po první minutě účtována v intervalu 1 vteřiny.

14Zvýhodňuje TISCALI CALL 1003 pouze volání nebo i připojení k internetu?
TISCALI CALL 1003 zvýhodňuje jak volání, tak i připojení k internetu. To je výhodné především pro krátká připojení ve špičce. Ceny za připojení k internetu naleznete zde.

15Co musím udělat, pokud chci využívat výhodné připojení k internetu ve špičce?
Pro využití služby TISCALI CALL 1003 také pro internetová volání je třeba mít registrovaný účet u TISCALI pro vytáčené připojení k internetu. Pokud u nás ještě nemáte registrovaný účet, můžete si jej zdarma zřídit zde.

16Mohu používat také tarif Internet 2002 pro připojení k internetu?
Ano, můžete. Nejlépe přes přístupové číslo 971 100 811.

17Mohu službu použít i na ISDN?
Ano, TISCALI CALL 1003 lze používat na přípojce ISDN i na klasickém telefonu.

18Podporuje služba TISCALI CALL 1003 u ISDN spojování kanálů?
Ano. Využití spojených kanálů je možné, rychlost připojení je poté 128 kbit/s. Cena za připojení je v tomto případě dvojnásobná.

19Budou se mi načítat body do programu TISCALI Plus?
Ano, budou.

20Mohu někde na internetu sledovat přehled svého volání a připojení k internetu?
Ano. Váš účet můžete zdarma on-line sledovat na stránce http://volani.tiscali.cz pod odkazem „Můj účet on-line“. Tam zadáte uživatelské jméno a heslo pro vstup do tohoto systému (je vám generováno současně se smlouvou).

21Jak mohu službu získat?
TISCALI CALL 1003 si objednejte zde.

Zajímá vás něco dalšího? Napište nám na adresu info@cz.tiscali.com.

Předchozí stránkaZpět
Objednat Porovnání